Joris Driepinter

Sat Nov 10 13:50:08 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder, richting van Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Maar toen zag ik je foto...
>   http://www.draakje.nl/images/stories/Draakje/draakjenl.jpg
>...en nu weet ik waarom.

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL> daarop,
>Daar staat Satan in eigen figuur. Morgen naar de sleutelsmit om extra
>sloten te kopen. En maar hopen dat afdoende is.

 Daar staat een *piramide* (dat bedoelde ik met 'driepinter').
 Je bent er *met open ogen* ingelopen.

 Joris veinst onkunde, als ik iets uitleg, is'ie niet geinteresseerd en
 komt aanzetten met een *triviale constructie* die louter dient af te
 leiden. *Dat* gebeurt er en dat is een *zonderlinge combinatie*. Zo'n
 piramide verklaart echter de combinatie.

 Joris heeft iets met piramides (gaat er zelfs mee op de foto) maar zou
 niet weten wie Horus is (het oog van Horus staat op de top van een
 piramide) ? Hij bestudeert (tot de hypertekst aan toe) mijn webpagina
 over dit dossier,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 maar het ontgaat hem dat Horus daarop *voorkomt* ? Hij komt aanzetten met
 een website van de Partij van de Dieren met daarop een Kalf en het zou
 hem ontgaan dat een Kalf een zinnebeeld voor Horus is ? Zijn *domeinnaam*
 gaat over een draak en het zou hem ontgaan dat dit refereert naar 'Joris
 en de Draak' (dat gaat over Satan) ?

 Kom nou toch...

 Waar het om gaat, is dat burgers doelbewust worden opgelicht door lieden
 van de politieke partij waarvan ik lid ben. Daardoor lopen D66-kiezers
 gillend weg. Maar de tovenaars in kwestie *gaan maar door* met hun duis-
 tere praktijken. Ze weten niet van ophouden. Dit kan domweg niet door de
 beugel ! Deze idioten moeten zo snel mogelijk weg want anders gaat onze
 partij er aan - om van ergere zaken nog maar te zwijgen.

 Wat ze in hun eigen tijd doen, moeten ze zelf weten. Als iemand wil yin-
 yangen met Zon en Maan dan gaat'ie z'n gang maar. Maar ze verkopen hun
 geloof namens D66, hun Vrijmetselaars-websites staan op naam van D66, en
 ze lichten hun partijgenoten op met hun geloof. De meeste partijgenoten
 beseffen niet dat ze gemanipuleerd worden door een stel Vrijmetselaars.
 'Klaar voor de Klim' - laat me niet lachen... Dit is een *ziekelijke
 wijze van denken*, meer niet.

 'Duurzaamheid en klimaatgedoe' is flauwekul. Het *bestaat helemaal niet*.
 In het verleden heb ik dat ook altijd gezegd. Maar toen reageerde ik op
 dergelijke onzin met wetenschap. De afgelopen periode heb ik gekeken waar
 mensen, die met dit soort dingen lopen te schermen, het dan wel over
 heeft. Dat is *zeer belangrijk* want ze willen de wereldbevolking voor
 miljarden een poot uitdraaien.

 -> Dan blijkt deze onzin met 'Sirius' te maken te hebben - m'n hemel, hoe
    gestoord kunnen mensen wel niet zijn ? Er komt een ongekende energie-
    crisis op ons af waardoor onze maatschappij compleet dreigt in te
    storten en een stel malloten heeft het stiekem over *Sirius*...
    Wat verbeeldt het zich eigenlijk wel ?