ontslagrecht

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Nov 9 10:52:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En wat ík nog vaker zie is ex-politici en topambtenaren met mooie regelingen in de linkerachterzak, om de rechterachterzak te vullen met free lance opdrachten bij hun oude afdelingen, connecties en/of bazen. Of bij Boer&Croon een beetje bijklussen voor een paar tonnetjes per jaar, bovenop hun door de gemeenschap opgehoeste wachtgelden.