Plaatje Zonsverduistering-artikel D66 onveranderd

Wed Nov 7 21:23:53 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>    http://www.partijvoordedieren.nl
>
> ...is dat PvdD-kalf Horus... - bedoel je dat ?

Nee dat ze ook veel geel gebruiken... Wat Horus is weet ik trouwens niet... Zal ik zo even googlen...

> [...]
> over een 'onschuldige zonsverduistering' natuurlijk niet veranderen...
> waarom zou men ?

> Evenzo: als Vrijmetselarij zo'n onschuldige bezigheid zou zijn, waarom
> komt men daar dan niet gewoon voor uit ? Zeevalking deed dat wel... In
> *dat geval* is er niets mis mee - we hebben immers vrijheid van Gods-
> dienst in dit land. Iemand mag van mij best 'in Mercurius' zijn - van
> mij mag D66 dat echter *niet* als partij zonder dat de leden zich over
> een Mercuriale koerswending hebben uitgesproken. Dat is wat er mis is.

Je zegt het zelf al, waarom zouden ze het niet doen, zeevalking en wel meer komen er gewoon vooruit, of zijn ze er misschien toch geen lid van? Maar gebruiken ze de symbolen misschien per ongeluk, of omdat de symbolen mooi zijn?

Ik behoor iig niet tot de gele d66ers, al vind ik geel wel een mooie kleur, maar mij heb je nog niet overtuigd. Ik heb al laten zien dat met jouw redenatie ook je eigen site verdacht gemaakt kan worden.

> Het feit dat men alles in het geniep doet en, eenmaal betrapt, de zaak
> alsnog poogt te verdoezelen of mij belachelijk poogt te maken is zo stom
> als het maar kan. Als ik maar wat onzin uitkraam, dan maak ik mijzelf
> al genoeg belachelijk, dan is daar geen assistentie bij nodig...

Wie bedoel je precies met diegenen die jou belachelijk proberen te maken, en zijn dat dan bewezen vrijmetselaars? Ik zie hier op de lijst slechts een paar die soms reageren op je, of bedoel je ook alleen deze lijst?

> Laat gele D66'ers liever zeggen waarom Mercurius zo'n toffe jongen is
> en waarom Sirius dermate veel wijsheid uitstraalt dat men zelfs het
> voortbestaan van de partij aan haar ophangt.
>
> Een schuldig geweten leidt momenteel tot bizar gedrag...

Volgens mij leidt dat altijd tot bizar gedrag....