Plaatje Zonsverduistering-artikel D66 onveranderd

Wed Nov 7 17:12:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
   http://www.partijvoordedieren.nl

...is dat PvdD-kalf Horus... - bedoel je dat ?

Het komt me voor dat een aantal Gele D66'ers in paniek is geraakt door
mijn postings. Oliedom om zo'n titel te laten veranderen. Iedereen die
hem gezien heeft *voordat* deze werd aangepast, *weet* nu dat ik gelijk
heb. Immers: als er niets aan de hand zou zijn, dan laat men zo'n titel
over een 'onschuldige zonsverduistering' natuurlijk niet veranderen...
waarom zou men ?

Evenzo: als Vrijmetselarij zo'n onschuldige bezigheid zou zijn, waarom
komt men daar dan niet gewoon voor uit ? Zeevalking deed dat wel... In
*dat geval* is er niets mis mee - we hebben immers vrijheid van Gods-
dienst in dit land. Iemand mag van mij best 'in Mercurius' zijn - van
mij mag D66 dat echter *niet* als partij zonder dat de leden zich over
een Mercuriale koerswending hebben uitgesproken. Dat is wat er mis is.

Het feit dat men alles in het geniep doet en, eenmaal betrapt, de zaak
alsnog poogt te verdoezelen of mij belachelijk poogt te maken is zo stom
als het maar kan. Als ik maar wat onzin uitkraam, dan maak ik mijzelf
al genoeg belachelijk, dan is daar geen assistentie bij nodig...

Laat gele D66'ers liever zeggen waarom Mercurius zo'n toffe jongen is
en waarom Sirius dermate veel wijsheid uitstraalt dat men zelfs het
voortbestaan van de partij aan haar ophangt.

Een schuldig geweten leidt momenteel tot bizar gedrag...