COC opende aanval op CU een week *voor* motie Lont

Wed Nov 7 13:42:41 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL> citeerde uit de Gay krant,
>Homoleiders hebben de eerste internationale persbureaus al aan de
>lijn gehad: 'Wat is er toch aan de hand in dat eens zo tolerante
>Nederland?'

 Hein, het is *veel erger* dan jij al opmerkte...

 * De COC-aanval begon op 21 oktober 2007. Dat was *voordat* Lont met
   haar rare motie kwam (dat was op 28 oktober, zie onder). Zie,
      http://www.holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=3879
   Daar staat de kop van die manipulatieve klootzak Frank van Dalen over
   dit onderwerp (dat er toen nog niet was). Lont komt dan ook niet in
   deze COC-aanval op de CU voor en er *wordt ook niet naar haar gerefe-
   reerd*.

 * De dag waarop Lont haar motie opstelde, staat vermeld in de aangifte
   van de VVD-Amsterdam Zuidoost,
      http://www.vvdzuidoost.nl/index.cfm/menuid/6/Product/4146
   alwaar,
      Op 28 oktober 2007 heeft mevrouw Lont een brief met motie ingediend
      en verspreid met daarin de zinsnede "Spreekt uit dat: Wij als partij
      geen praktiserende homoseksuelen in een of andere bestuursfunctie
      toelaten"

-> Het COC licht de zaak op. Men draait de zaak om !
   De motie van Lont zou wel eens ingegeven kunnen zijn door de aanval van
   het COC op haar partij.

 * De valse nichten van de Gay krant suggereren blijkens jouw citaat dat
   er in het buitenland over deze zaak gepubliceerd zou zijn (en dat ze
   door dergelijke bureau's gebeld zouden zijn, zo belangrijk zijn ze).
   Dit is leugen ! Alleen *Nederlandse* media hebben hierover in het Engels
   gepubliceerd,
      http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_results.htm?language=en&query=Yvette+Lont
   Hetgeen oplevert,
      http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=1&story_id=45552
      http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=19&story_id=45572
      http://www.dutchnews.nl/news/archives/2007/10/christenunie_urged_to_exclude_gays.php
   Radio Nederland Wereldomroep heeft ook een inmiddels niet meer traceer-
   baar bericht in het Engels gepubliceerd. Meer is er niet...

-> Nu ze met de dood is bedreigd, zijn vrijwel alle berichten hierover van
   homosites *verwijderd*. We mogen immers niet weten *wie hier werkelijk
   achter zit*. Het COC dus.

 Het lijkt me niet onverstandig om eens op zoek te gaan naar de *werkelijke*
 betekenis van het woord 'holebi'. Dat zou wel eens *heel iets anders* kun-
 nen zijn dan we zoal denken. Het lijkt me dat we die betekenis in de nazi-
 hoek moeten zoeken.

 Marc Fluks, Amsterdam