AHA_3: Lont was aan de heroine

Tue Nov 6 23:53:33 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Mijn stelling was echter dat er verschil zit in het individuele vs.
>het generieke. En generieke 'nurture vs. nature' bestaat niet.

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Het nurture-nature concept is juist "generiek".

 De maatschappij wordt noch opgevoed noch heeft iets in de genen. Dus
 kan het nooit generiek zijn, lijkt me.

 Bij individuen kan het wel (ik geloof zelf noch in het een noch in
 het ander, trouwens - het lijkt me dat het meer over de alliteratie
 gaat).

 Ik heb overigens de indruk dat ik AHA-klonen #3 en #4 door elkaar
 gehaald heb...?  :-)

 Serieuzer: Het roze leger heeft Lont als reactie met de dood bedreigd
 en ze wordt momenteel *zwaar bewaakt* door de politie. Ik mag zelf
 dan wat grapjes over haar gemaakt hebben (ik neem haar totaal niet
 serieus, ze is gewoon hardstikke gek want mij betreft) - wat het COC
 momenteel doet, is regelrechte terreur.

 Het wordt tijd dat de AIVD de top van het COC eens goed doorlicht...