Marc ontmaskert

Tue Nov 6 12:38:32 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer<jwittenboer at home.nl>,
>Gokje dan (ik zie even geen lieveheersbeestje), misschien omdat het het
>logo is van een stichting tegen zinloos geweld?

 [Zie: http://www.paaseiland.nu]

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> als reactie daarop,
>In welke maatschappelijke staat is men aan beland, alvorens zich een
>dergelijk gedrocht weet te ontpoppen?

 Henk (welkom terug, trouwens), goed dat je dat opmerkt.  :-)
 Sommige mensen willen mij belachelijk maken omdat ik vreselijke geheimen
 van de Vrijmetselarij naar de lijst post nadat het me duidelijk werd dat
 Geel D66 niets anders dan de Vrijmetselarij is (zeg maar: mislukte nazi's
 die hun duizendjarige 'New Age' in de poliek willen pompen).

 Voor de goede orde... ('Paaseiland' staat uiteraard voor het land van het
 'Paasei')... zie,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0711&X=&L=d66&P=R4973
 Ik heb dat verhaal over het Paasei en de Vrijmetselarij zo'n 35 jaar
 geleden gehoord in Cafe 't Zwaantje in Soesterberg van ene Reitze van der
 Linden (speelde ooit de hoofdrol in een film van Fons Rademakers), een
 van de mensen - naast de broertjes Dick en Peter Berlijn - waarmee ik des-
 tijds op Soesterberg vloog. Van Reitze ken ik ook de ware betekenis van de
 Zonnebloem als bloem van Mercurius van de Vrijmetselarij.
 Als op een website een Zonnebloem staat (zoals op de site van Jomanda),
 een piramide, een regenboog of een Zonsverduistering (Geel D66 - waartoe
 in elk geval Boris van der Ham, Lousewies van der Laan en Gerard Schouw
 behoort - doet vooral aan piramides en zonsverduisteringen), dan weet je
 dat je zwaar bedonderd wordt en dat de persoon in kwestie vrij ernstig in
 de war is. Deze 4 symbolen ziet men op vrijwel alle kwakzalverij-sites,
 ze staan voor de terugkeer van Satan.

 Andere symbolen zijn de dubbele slang (let op: met 1 slang is juist niets
 mis, het moeten er *twee* zijn) van Mercurius, pilaren (ook twee: de
 pilaren van de tempel van Solomon, zogenaamd de keerkringen), diamanten
 (het licht van Satan), Sfinxen (da's Bastet, de Maangodin die de Zonsver-
 duistering kan beinvloeden), en alles dat refereert aan Sirius (halve
 cirkel, Indigo - die staan voor Isis).
 Hier was Hitler en diens SS *ook* mee bezig - en thans Geel D66. De pro-
 blematiek hierachter is *enorm*. Als men dit doorziet, dan is het volkomen
 duidelijk waarom het zo mis is met D66. Waarom de ratio volledig zoek is.

 Hoe dan ook: het komt niet van mij, ik bedenk het niet en ben ook niet de
 bron. Ik heb alleen maar de betekenis van een en ander gezien. En ik kon
 het juist zien omdat ik er zelf *niet* aan meedoe. Ik verwerp het *omdat*
 ik het zelf buitengewoon gestoord vind.
 -> Wie mij belachelijk maakt, doet mogelijk zelf aan deze gekte *mee*.
    Oppassen geblazen dus met de critici ! Ze zouden wel eens 'Geel' kunnen
    zijn - en daarmee bijzonder gevaarlijk. Dit gaat tot en met moord, dit
    zijn beslist geen kleine jongens.

 Wat ik opgemerk op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 is 100% juist. Er zit geen enkele fout in (de pagina is nog wel onvolledig).
 Ja, wat er staat is gestoord. Maar het is niet mijn stoornis - ik verzet me
 nu juist tegen de Vrijmetselaars-gekte van anderen.