Getier over homoseksuelen?

Mon Nov 5 14:40:12 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oke,

Jij bedoeld dat jij vind dat de CU dat zou mogen...

Mijn posts gaan meer of het juridisch zou mogen. Ik denk niet, net als
bedrijven dat niet mogen. Ze mogen dus wel zoals dat ook gaat bij
overheid en bedrijven bepaalde mensen gewoon niet aannemen, maar dat
mogen ze niet opschrijven....

Maar ik ben geen jurist....