ambtsgebed gemeenteraad Ede

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Nov 1 10:15:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wens je alle succes, Marcel. Maar ik zie het somber in. Jaren geleden
deed mijn schoonzus, toen PvdA-fractievoorzitter in de Betuwe, eenzelfde
verzoek. Ze kreeg nul op het rekest. De toenmalige minister van BiZa was
.... Thom de Graaf - voor wie het niet meer weet, nu D66-burgemeester van
Nijmegen.
hv,u
-----