De koelkast van Balkenende

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Nov 1 02:54:38 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vraag me af, of jullie de plannen van Donner ook echt hebben gezien. Ze
komen mij als heel natuurlijk en zelfs noodzakelijk voor. Laten we er voor
zorgen, dat van de gedachten van PvdA en CDA bij wijze van compromis niet
het slechtste van beide plannen, maar het beste van beide plannen bij elkaar
komt. Ik houd nu mijn hart vast.

Groet,

Tjerk