Populariteit D66 verdubbeld onder homo's

Thu May 31 12:22:55 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De meeste mensen plegen ook geen abortus, euthanasie,
adopteren geen kinderen, een meerderheid huwt en scheidt niet,
is niet gelovig, enzovoort,
dus wat is nou je punt als het om de bescherming van minderheden en
individuele vrijheden gaat?

Dat jij je ergert, Marc, aan vrouwen en homo's,
scheelt maar 1 stem hoogstens...

Fritz van Rikxoort