Populariteit D66 verdubbeld onder homo's

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu May 31 11:00:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik weet van veel D66-ers en D66-stemmers, dat we meer leden en
>  kiezers kwijtraken als D66 niet ook consequent voor homo's zou
>  opkomen zoals voor alle andere vrije individuen.
>
>  De meeste andere partijen laten het vaak liggen als het om
>  bescherming van individuele vrijheden aankomt. Dat geldt voor
>  keuzevrijheden (abortus, euthanasie e.d.

Eens ...

>  maar ook voor leefvormen (alleenstaanden, adoptie e.d.).

Fritz,

Mij staat bij  dat 40% van de huishoudens uit
alleenstaanden/eenoudergezinnen bestaat.
Dat zie ik echt niet ´vertaalt´ door D66 in haar politiek, helaas.

Die mensenrechten schieten er behoorlijk bij in. Ook bij D66.
Is het nu zo dat die zich eerst zouden moeten vereningen?

BTW: Wat zo´n Europarlementarier nu in zo´n demonstratie moet?
Gaat het dan werkelijk om mensenrechten,  of toch om homorechten?

Of probeert een Europees smaldeel de russen een spiegel voor te houden
over democratie?
Kortom: waar is men precies mee bezig?

Henk Elegeert