Homosexualisering van D66 en de samenleving

Thu May 31 08:25:21 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>die Polen zijn misschien wel gek, maar zo gek nog niet. Misschien wordt de
>westerse wereld wel gehomoiseerd zonder dat we het door hebben..

 Hahahah... da's een leuke. :-)
 Maar ergens is het nog waar ookr...

 Wat opvalt is dat homo's zelden objectief in de media komen. Hoe vaak ziet
 men ANP-berichten als 'Marokkaanse potenrammers in de kraag gevat' ? - Om
 maar eens een bekend vooroordeel te noemen. Hoe vaak is de bron het roze
 nieuws afkomstig van 'onze correspondent' ?
 Zo goed als nooit !

 Als homo's in het nieuws komen, en dat is erg opvallend, dan komt het uit
 de homowereld *zelf*. De berichtgeving is niet afkomstig van derden, men
 is zelf de *bron* van het nieuws. Het betreft een mengeling van een raar
 soort propaganda en doelbewust slachtofferschap. Als homo's niet zelf de
 bron zouden zijn, dan zouden we als burger van het roze neiuws verstoken
 blijven (heerlijke gedachte, overigens). Maar men *maakt* zelf het nieuws
 en zadelt ons ermee op.

 Wat we momenteel zien is dat Westeuropese homo's de Oosteuropese gebieden
 intrekken om daar de boel in homo-opzicht te 'kerstenen'. Soort Bonifatius-
 missie. En daarbij pogen ze de boel zoveel mogelijk op stelten te zetten en
 creeeren ze een sfeertje door Oosteuropese autoriteiten, maar ook Oosteuro-
 pese burgers, voortdurend van allerlei 'vijandigheden' te beschuldigen en
 verontwaardigd op te merken dat ze dit gaan 'aankaarten' in 'hun' Europese
 parlement - een parlement waaruit de landen in kwestie moeten worden geweert
 zolang ze de 'mensenrechten' schenden. Je ziet *geen* Oosteuropese homo die
 vertelt waar hij zoal tegenaanloopt, men ziet slechts Westeuropese snoeshanen
 die tal van beschuldigingen uiten (geen wonder dat de omstanders boos wor-
 den, Bonifatius werd ook te Dokkum vermoord). Oftewel: men draait flink door.

 Nou zou het mij allemaal worst wezen (je kan er hoogstens bedaarlijk om
 lachen) ware het niet dat D66 voortdurend bij dit circus betrokken wordt
 en er in de media als 'homopartij' bepaald niet goed vanaf komt. Er wordt
 gesuggereerd dat D66 de weg wel heel erg kwijt is door zich met dergelijke
 praktijken in te laten. Men kan zich een enkele 'faux pas' permiteren maar
 nu loopt men wel erg 'de verkeerde kant' op. En BvdH kondigt aan om nog 4
 jaar met het onderwerp te willen weglopen. Ja, dan blijft het electoraat
 opnieuw met lege handen achter... wat anders ?

 Ooit kwamen we in het nieuws als partij die de structuur van de democratie
 danig wil veranderen, momenteel komen we in het nieuws met wereldvreemde
 beschuldigingen over homo's.

 Mag ik een teiltje ?