Songfestifal

Fri May 11 14:43:18 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, Of wij winnen of het gaat niet door :-)

Ik herinner me dat vorig jaar de uitslag niet bepaald politiek getint
was. Maar een grote groep 'hard rock' of 'metal' fans hebben een nummer
gestemd, buiten politieke sferen om heeft dit nummer toen gewonnen. Het
is dus best mogelijk, maar dan moet je geen mainstream nummer maken maar
een niche opzoeken. Ik kijk nooit naar het Songfestival, maar vond het
wel geweldig dat dat nummer won.

Het maakte duidelijk dat als een groep mensen een nummer mooi vind (of
welke reden ze ook hebben) het beset kan winnen, ondanks landsgrenzen...