Gaat goed met Nederland?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu May 10 00:56:27 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Ik probeer het nieuws  zo goed mogelijk te volgen, lees drie kranten per dag
(AD, Volkskrant en NRC), een weekblad (Vrij Nederland), kijk steevast naar
een journaal van de NOS en RTL, en krijg ook nog zo wat via internet mee, ik
was vorige week voor een weekje vakantie in Athene (op mijn verzoek vloog de
piloot zowel heen als terug zo milieu vriendelijk mogelijk, namelijk met de
wind mee) en heb daardoor wellicht wat gemist, maar slecht nieuws over
Nederland? Ik heb het gemist. Heb je voorbeelden of gebruik je je eigen
gezondheidssituatie als een pars pro toto?

Groet en sterkte,

Tjerk