Standpunt.nl over 'klimaatprobleem'

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 9 09:35:13 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vlieg wel eens in een volgepropte sardienenblik van arke of martinair naar de zon, fiets verder lokaal, gebruik m`n auto  met mate, heb isolatie aangebracht op m`n gestalkte woonboot en haal m`n satisfactie uit ware liefde en niet uit energievretende beelschermen.

Ik hoop, Feldwebel Mauss, dat dit In Ordnung is.

De energiecrisis in deze wereld komt door een levensstijl van meerdere auto`s, televisies, computers en electrische huihoudelijke apparaten per huishouden. Verspilllende   24-uurs stadsverlichting. 4 weeldrives. Vleesconsumptie. Usa gebruikt per
Huishouden gemiddeld 3x dat van een europeaan. En China en India komen als consumptie maatschappijen op.

Probeer eens uit uw
Geestvernauwing  te stappen, en  uw
Blik  van uw Fixatie Heintje te verplaatsen naar de werkelijkheid . Succes!