Staatsloterij licht deelnemers loterij op

Sun May 6 16:12:04 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

[Afdeling: Klein Leed]

Zojuist log ik in bij de Postbank en tot m'n verrassing staat daar een
bijschrijving van de Staatsloterij. Ik heb 20 Euro gewonnen terwijl de
trekking pas op de 10e van de maand is. Kennelijk is er iets fout.

Ik naar de site van de Staatsloterij en daar blijkt dat er op 30 april
een 'koninginnedagloterij' heeft plaatsgevonden, dat ik daaraan buiten
m'n eigen medeweten aan meegedaan heb en daarbij 20 Euro heb gewonnen
op lot GF-084965.

Probleem is dat ik me nooit voor die 'koninginnedagloterij' heb opgege-
ven. Ik dus verder kijken bij de Staatsloterij en daar staat in een FAQ
dat de 'koninginnedagloterij' thans deel is van de gewone Staatsloterij.
Oftewel: er zijn plotseling geen 12 trekkingen/jaar maar 13.

En daar hebben we ons maar -uiteraard zonder kennisgeving- in te schikken.
Een keuze is er niet meer bij.

Ik vrees het ergste voor de oudejaarsloterij...   :-(