De Pers publiceert over manipulaties gelovigen klimaatcatastrofe

Thu May 3 13:49:58 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein Van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Na alle manipulaties en leugens van de milieu-interesseert -me-niet
>maffia mag Gore best een keertje op een hoogwerker stappen. Misschien
>suggestief, misschien manipulatief, maar ihkv de dreigende mileucatastrofen
>een effectief middel.

 Maar misschien dreigt er niets ?

 Er dreigt een energie-tekort, dat wel. Maar daar hoort men de aanhangers
 van de klimaatcatastrofe nooit over (ze hebben het hooguit eens een keer
 over windmolentjes en zonnecellen).

 De aanhangers van de klimaatcatastrofe zeggen dingen die in strijd zijn
 met de meteorologie en astronomie, zijn sinds kort ook al weer in oorlog
 met de biologie, ze bewijzen hun uitspraken niet en weigeren inzicht te
 geven in hun data en computermodel. Het zou me niets verbazen als dat
 heilige computermodel van hen niet eens bestaat... de pseudo-wetenschap
 spat er werkelijk vanaf.

 --> De uitspraken van van de gelovigen van de klimaatcatastrofe onttrekken
     zich aan wetenschappelijk onderzoek. En da's beslist geen toeval...