Homo-hysterie: Henk Krol verspreekt zich (was: Sofie in 't Veld en haar...)

Fri Mar 30 09:39:51 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Zo is de intergroup wel degelijk een parlementaire commissie bestaande uit
>EU-parlementsleden.

 Andre, je bestrijdt me met iets dat ik niet gesteld heb. Ik had het over
 de website van deze club,
     http://www.lgbt-ep.eu
 Die heeft *niets* met het Europarlement te maken - *dat* is wat ik zei.

 Volgens sommige WhoIs'en bestaat de website zelfs in het geheel niet. Van
 wie de website wel is, is zowaar *geheim* ! 't Zullen de humanisten wel
 weer wezen - net als de vorige keer dat Sofie in 't Veld als een manipule-
 rende fantaste door de man viel

>Kortom, ook de "waarheden" die je zelf hier op de lijst verspreid zijn
>aan grote inflatie onderhevig. Met andere woorden: je doet wederom aan
>stemmingmakerij.

 Neen, ik *verzet* mij juist tegen de stemmingmakerij. Nederlandse homo's
 proberen momenteel de Nederlandse en de Poolse regering tegen elkaar op
 de hitsen, Proberen een Poolse minister buiten spel te zetten via het
 Europarlement. Als *dat* geen stemmingmakerij is - wat is het dan wel ?

 Waarom doen die mafkezen dat ? Gisteren wist ik dat niet, vandaag wel...
 Vanmorgen versprak Henk Krol van de Gaykrant zich namelijk op de TV.

 De meest idiote uitspraak die de man deed: homoseksualiteit, c.q. het
 homohuwelijk, is een *exportproduct* van Nederland.
                       ^^^^^^^^^^^^^
 Dit verklaart de Poolse landdag van D66... onze partij voert hier kenne-
 lijk *economisch beleid*. Een mens moet er maar opkomen.

 Andere geschifte uitspraak van Krol: De PvdA heeft in het Europarlement
 de *vernietiging* van het *eigen regeeraccoord* aangevraagd wegens het
 homohuwelijk. Welke gek *bedenkt* uberhaupt zoiets ?

 [Deze meneer beweerde verder dat er de afgelopen 6 jaar 4000 homo-huwe-
 lijken zouden zijn gesloten (hoeveel ambtenaren van de burgerlijke stand
 zouden er zijn ?)].

 Men moet zich *schamen*. Heel diep schamen !
 D66 wordt hoe langer hoe meer een Munchausen-partij.