D66: Openheid over Irak

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Mar 30 08:19:13 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat niet over wie. Maar in dit geval was het D66.
Eerst hard roepen en dan de billen dichtknijpen. Ik blijf het maar zeggen,
stap voor stap, maar helaas. Men wil of durft gewoon niet. Maar ja, wat wil
men ook met een riant aantal in de tweedekamer van 3 of iets dergelijks.
Mijn gezondheidstoestand laat het niet bijster meer toe maar ik begin er
steeds meer in te geloven dat men enkel en alleen nog voor zichzelf in de
politiek en niet alleen maar uit betrokkenheid. Je inkomen daar niet bij
verontachtsamen natuurlijk. Maar dan hebben we al snel weer over wachtgeld
en zo.

Ger