Sofie in 't Veld en haar 'Gay and Lesbian rights Intergroup' stellen geen bal voor

André van Wanrooij a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Mar 29 23:08:06 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Marc,

Waar je natuurlijk voor moet oppassen is het gegeven dat je zelf geen
onwaarheden de wereld in smijt alsof het hier een absolute waarheid betreft.

Zo is de intergroup wel degelijk een parlementaire commissie bestaande uit
EU-parlementsleden.

Ik heb zelf de gelegenheid gehad bij deze commissie de situatie op de
Antillen en Aruba toe te lichtten.

Kortom geen onzin en geen bedrog!!

Dat je haar niet veel hoort en ziet op deze site is ook vrij logisch omdat
geen enkele parlementariër uitgelicht wordt. De site gaat voornamelijk over
het wel en wee van deze "commissie", en de issues die hun agenda bepalen.

Het is dan ook geen website van Sophie zelf.

Kortom, ook de "waarheden" die je zelf hier op de lijst verspreid zijn aan
grote inflatie onderhevig.

Met andere woorden: je doet wederom aan stemmingmakerij.

Groet,
André van Wanrooij
Roosendaal