Bron 'roze strijd' D66 blijkt leugenachtige zionist

Thu Mar 29 12:41:03 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL>,
>Maar wat stel jij voor dan. Ieder onderwerp over gays in de ban doen?

 Als er vragen in het parlement worden gesteld, dan moet het beweerde
 op z'n minst juist zijn - lijkt me.

 Ik heb niets tegen homo's - maar ik zie nu al jaren dat D66 aan een
 bizarre homostrijd wordt opgeofferd (en daar ben ik dus weer wel tegen).
 En vanmorgen dacht ik, toen ik zag dat 'men' de Nederlandse en de Poolse
 regering tegen elkaar poogde op te hitsen, 'dit ga ik maar eens na...'
 (wie is die 'men' ? - en zo). En dan blijkt er *niets* van het verhaal
 te kloppen.

 Eigenlijk had BvdH eerst wat bronnenonderzoek moeten doen voordat hij
 vragen aan Verhagen stelde. Nu wordt gesuggereerd dat BvdH een mythe
 'waar' wilde maken door er parlementaire vragen over te stellen - net
 zoals met dat Paaseiland van D66. Gooit men er nog wat communisten en
 Joden tegenaan, zodat die rare Van Baalen van de VVD ook meedoet...

>Of zie jij mensenrechten voor gays als een non-issue?

 Ik ben tegen *alle* mensenrechten. Dat gescherm met de mensenrechten is
 louter een ethisch wapen. Wie dergelijke rechten in z'n vaandel voert,
 is tot alles in staat. Hoedt U voor de eeuwige fatsoensrakker !

 Dat blijkt ook nu weer.
 De fatsoensrakkers hebben weer eens lelijk zitten liegen.