Bron 'roze strijd' D66 blijkt leugenachtige zionist

André van Wanrooij a.v.wanrooij at D66.NL
Thu Mar 29 09:30:53 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc, zo gaat het vaak met nieuwsberichten. Veelal is het minder
zwart-wit als het op het eerste oog lijkt.

Maar wat stel jij voor dan. Ieder onderwerp over gays in de ban doen?
Geen enkele aandacht hebben voor misstanden die nu net deze bevolkingsgroep
aangaan?

Je weet dat ik me zeer bezig houd met de rechten van holebi's op de Antillen
en Aruba. Delen van het Koninkrijk waar homoseksuele relaties worden
vergeleken alszijnde relaties tussen mens en dier. Eilanden waar homo's
worden geïntimideerd door politie, OM en overheid als zij bijvoorbeeld
aangifte willen doen van discriminatie en geweld.

Ik ben het dus wel met je eens als je zou bedoelen dat we eerst in "eigen
huis" de boel maar eens op orde moeten krijgen voordat we met opgeheven
vinger naar buiten wijzen.

Beter nog is om zowel voor misstanden hier alsook in het buitenland aandacht
te hebben.
Of zie jij mensenrechten voor gays als een non-issue?

Groet,

André van Wanrooij
Roosendaal