Spammers gaan steeds grotere mails versturen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Mar 27 12:46:36 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mooi, maar zelf hoef ik het niet, want ik heb de spam redelijk onder
controle. Mijn provider (UPC) filtert ook reeds 60 tot 70 procent weg.
De rest doe ik. Soms wordt mail gefilterd die ik wèl wil lezen, daar
moet ik bovenop zitten, voor je het weet zit ie in de prullenmand. Maar
alles overziend: mijn probleem met spam is niet zo groot. (Overigens
gebruik ik ook norton utilities / internet securities, dit tegen
hackers. Mijn computer is éénmaal zichtbaar in handen geweest van iemand
die me op mijn eigen scherm begon uit te schelden, spooky was dat. Ik
heb een vermoeden wie daar achter zat, maar ja, bewijs met maar eens.
Internet securities slaat de ip adresen op van binnendringers, dan kan
je via whois de provider zien op te sporen en dan een klacht indienen,
als dat helpt.... :'( ).