Balkenende verwerpt beschuldigingen

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Mar 26 06:36:26 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Balkenende vraagt voor het onmogelijke. Je kan niet bewijzen dat iets
>  er niet is,

Zo heeft ie ook nog nooit bewezen een echte man te zijn.  :)
Je weet wel, eentje met ballen en die daar ook voor gaat.

 > mocht dat wel zo zijn dan hadden we allang van het
>  gristelijke geloof afgeweest.

Als je als ch/gristen nou ergens je ´geweten´ (Gij zult niet doden!)
had kunnen laten spreken, dan was het juist hier.

 > Kabouter Plop en zijn kluppie is nog
>  steeds wat ze altijd geweest zijn.

Het valt me op dat het veel CDA´rtjes bij  betrokken zijn. Van Lubbers,
Jaap de Hoop Scheffer, Camiel -rateltand- Eurlings, Balkenende himself.

Oh jee, die Minister van Staat (Max van der Stoel), da´s een verdwaalde
Pfda´er, idd. Zal nu wel hel blij zijn dat zijn dictator opgeruimd is.
Het (Saddam Hoessein) was immers een schender van mensenrechten
van de ergste soort. Die heeft er veel over de kling gejaagd, daar maakt
een democratisch bestuurde land zich niet schuldig aan, toch? Die vindt
die verstopte WMD wel als ze het land zelf ongestoord kunnen onderzoeken.

Maar ach in Darfur, ja da´s alleen maar overlast voor het geweten.

 > Waffeling idiots. Of het nou om
>  een gekozen burgemeester gaat of om een Irak onderzoek. Het zijn
>  gewoon schobbejakken, a consortium of bad faith die de kiezer al
>  helemaal aan zijn laars lapt.

De stagnerende factor?

 > ALS...Als de SP ooit eens genoeg
>  stemmen zou krijgen dat ze mee zouden moeten doen

Met een verdwijning van de Pfda? :)

>  dan zou Jan eerst
>  een echte lijfwacht aan moet trekken. Voor het geval dat er een
>  andere dierenliefhebber opstaat om orde op zaken te stellen :-(( Tot
>  dat moment blijven de drie elkaar de bal toespelen met hulp van een
>  SGP of D66. Zogenaamde "enablers" die geen enkel eigen punt
>  verzilverd krijgen.

Een disfunctionerende democratie dus.

>  Leve de democratie!

:)