D66: Openheid over Irak

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Mar 26 00:29:54 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is inderdaad een route die we serieus overwegen. We missen op dit
moment de middelen / infrastructuur om dat op poten te zetten. Daarom
zijn we blij met de steun van de SP. Maar een officieel burgeriniiatief
is inderdaad een goede zet als de huidige actie niet genoeg effect heeft.
Groeten, Hein van Meeteren