De baas van D66

Sat Mar 24 23:23:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Daniel van Kesteren <daniel at DLKNET.NL>...
>Meneer Schouw is lid van de Eerste Kamer. En op uitdrukkelijk verzoek
>van velen, omdat er een zooitje van werd gemaakt, de redder in nood, de
>voorzitter die voorzitters afzet

 ...en Marcel van Dalen <m.dalen10 at CHELLO.NL>...
>Nu begrijp ik waarom ik voortdurend op bvmail terug op mijn plaats word
>gezet. Meerdere drilsergeanten zijn blijkbaar mijn meerdere. (...) Van de
>reacties van de sergeanten op bvmail word ik enigszins mismoedig.

 Jongens, leg uit... want hier word ik, als non-bvmailer, geen wijs uit.
 Noem namen, noem reacties... ik sta open voor alles...

 Ik zie D66 steeds meer rigide worden. De verantwoordelijken voor jaren
 ellende lijken maar niet van rampkoers te willen wijken en verabsoluteren
 hun stellingname tot iets dat D66 wezensvreemd zij - maar daarmee hebben
 hun niet bepaald op een lijn zittende critici nog niet per definitie
 gelijk. Ook hun stellingname behoeft relativering.

 Marc Fluks, Amsterdam