D66: Openheid over Irak

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Mar 24 09:25:48 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En zo voert Alexander het programma uit dat ik afgelopen voorjaar
presenteerde. Mijn ego zegt: geef eens wat credit aan de mensen die dit
al vanaf 2004 op de agenda trachten te krijgen en nu eindelijk, na kei
-en keihard werken resultaat zien, dus scoor niet alleen over de rug van
anderen. Mijn ratio zegt: goed het dat het gebeurt. Mijn gezond verstand
zegt: het maakt niet zoveel uit. Balkenende geeft geen krimp en heeft de
macht dat te doen. Dus er komt geen parlementaire enquete.

We zijn daarom bezig met een "burger-enquete". U hoort nog van ons.