"Kamer wist niet van VS-verzoek"

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Mar 23 22:31:46 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk op xp schreef:

> En, ....  wat ´wisten´ die  nog meer niet relevant om een afgewogen
> beslissing te kunnen nemen?
>
> Henk Elegeert
Wat me redelijk hels maakt, Henk, is dat degenen die tóén hadden moeten
optreden, die tóén niet aflatend hadden  moeten  graven, vragen, sjorren
en trekken, ónze Bert Bakker en ómze Leider Pechtold dus, nu ineens de
Irak-zaak naar zich toe trekken als Ware Helden. Waar waren ze in 2004
toen we Openheid In Irak startten? In de regering, dáár waren ze, en ze
deden weinig. Ik begrijp dat Bakker in Reporter een heldenrollletje s
toebedeeld, maar waar was hij toen het werkelijk nodig was? Nu, in de
wachtgeld-veiligheid, nu is het makkelijk scoren. Degenen die het deden
in D66 toen het ertoe deed, zijn er, met goedkeuring van de heren,
langzaam uitgewerkt.
Ik ga hier nog eens een heel vervelend boekje over schrijven. Politici
stelen de issues van menzen die op tijd waren, en maken goede sier met
andermans nek uitsteken. Aways Save. Daarom heb ik en hekel aan politci,
het is een parasitair soort.