Rijssen controleert metalfestival op godslaster

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Wed Mar 21 19:24:16 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Steven Rieder schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Je zou er bijna heen gaan juist om god te gaan lasteren...

Je wilt niet weten Steven hoe dit land al reeds verziekt is door de
politiek als het gaat om de Rechten van  het Kind, mbt. het zelf
actief kunnen en mogen zijn over hun eigen cultuur.

Zo las ik laatst nog een artikel
(http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33767501)
en lees en huiver hoe beroerd het gesteld  is. Ik ken voorbeelden waar
de honden werkelijk geen brood van lusten.....

Je zou ook verwachten dat Kerk en Staat gescheiden zijn, maar dat geldt
kennelijk niet als het over jongeren en hun cultuur gaat.

En wat als blijkt dat een stelletje van die Christenhufters de bandopnamen
achteruitafspelend  op de hun vermeende godslastering stuiten?

Wat gaat het D666 dan doen? ;)

Henk Elegeert