Dubbele nationaliteit

Tue Mar 20 09:40:33 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb ook niets tegen tig paspoorten,

Toch moet je rustig praten over twijfels aan integratie,
en niet doen alsof het schande is paspoorten erbij te betrekken,
het is een gewone vraag en standpunt in het licht van problemen,
en verplichte nationaliteiten van elders en wurgwetten
vanuit Turkijke en Marokko zijn wel degelijk intimiderend
dus roepen vanzelf de vraag op die niet alleen Wilders stelt.

Ga je normaal in op standpunten over meerdere paspoorten
dan kun je ook aangeven wat er mis is vanuti Turkijke en Marokko
en kun je bijvoorbeeld de financiele gijzeling en afkoopplicht
eens expliciet aan de orde stellen, die voor Turkse jongens knelt.

Fritz van Rikxoort