rejected posting

Mon Mar 19 07:29:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 18-mrt-2007, at 23:38, Hein van Meeteren wrote:

> Mijn optreden bij DB.NL was uitermate correct.

Dus participanten uitschelden is uitermate correct?
Dus het meetellen van participanten "om andere dan statutaire
redenen" (in strijd met de statuten) is uitermate correct?
Dus drie keer een opheffingsbesluit moeten nemen omdat je helemaal
niets van de juridische finesses van zo'n besluit begrijpt is
uitermate correct?

Intussen worden je berichten hier zelfs al rejected zie ik.
Zelfs de Listserver wordt blijkbaar moe van je eeuwige gejok.

Erik vdMb