Saba en Sint Eustatius: geen homohuwelijk

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 18 22:50:37 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
> En niet in staat zijn de neergang van hun eigen partij open en eerlijk
> tegemoet te treden.
>
> Pot verwijt de ketel, schijnheilige Heintje.
Nee hoor. Ik heb de ondergang van D66 vanaf een vroeg stadium helder op
de agenda gezet. Dat men die agenda niet wilde lezen is niet mijn probleem.
> Eerst zelf maar eens open en eerlijk de door jou aangerichte smeerboel
> bij DB.NL tegemoet treden voor je anderen de les gaat lezen.
DB.NL is op een uiterst corectie manier opgeheven en geeffend. Ik heb
speciale complimenten gekregen van diverse participanten en de KvK. Men
had wel last van een zekere van den Muizenvlerk die constant iedereen
voor de voeten liep met vervelende jengelverhalen en niet ter zake
doende vragen/ "Een pain in the ass, meneer", zei een medewerker van de
KvK me. "Ach", zei ik. "Vergeef hem maar. Moeilijke jeugd en zo". We
hebben beiden smakelijk om deze goede grap van mij (want ik bén me d'r
eentje) moeten lachen.