Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Sun Mar 18 15:59:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik associeer niet, ik pas jouw redenering toe en bevraag je of je vind
dat jouw redenering hout snijdt. Ik vind dat je geen onderscheid kan
maken in de zin van sorry mevrouw, u heeft geen gelijk recht, want uw
man wil dat niet, sorry meisje, u hoeft niet naar school, je vader en
broers willen dat niet, sorry homo, u mag niet trouwen, uw buren willen
dat niet. Vecht het eerst maar uit met uw man, vader en broers, buren,
regel zelf maar uw gelijke rechten in ons land, die gelden alleen voor
diegenen die ze op eigen kracht bevochten hebben, en wij bepalen wie we
achten dat op eigen kracht bevochten te hebben ook al hebben ze zelf die
wet niet in het parlement ingevoerd, wij beoordelen dat naar uw afkomst
en uw woonomgeving, uw ethniciteit en stamboom en uw postcode bepalen
welke rechten u al wel heeft en welke pas als uw familie en buren het er
ook in meerderheid mee eens zijn.

Fritz van Rikxoort