Klaar voor de klim: Kritische opmerkingen over kritiekloze misvattingen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Mar 18 09:15:09 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat de basis of fundament van de partij D66 is kan je wel zien in de
peilingen. Ja maar, hoor je weer dan het zijn maar peilingen, net zoals zo'n
4 jaar geleden.
Oke dan, dat werd toen ook gezegd en ga maar lekker door hoor. Toen al werd
gezegd er blijft niks over van D66 en nu weer.
Een burgermeester uit het land naar voren als zogenaamd leider en dan komt
het wel goed, denkt men. Ipv een ervaren iemand, wie ook, naar voren te
schuiven als partijleider.
Klaar voor de klim? Zoiets hoorde ik toen ook. Als je er niks aan doet
gebeurd gebeurt er ook niks, en daar is Pechtold de persoon niet naar.
Ik vind het leuk soms wat commentaar te leveren maar heb steeds minder zin
hier, men doet maar wat.

Ger