Nieuw: ironie-teken

Sat Mar 17 23:48:57 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 17-mrt-2007, at 23:06, Steven Rieder wrote:

> Hallo,

Ja?

> Net zo weinig als het gezeik tussn jou en Hein de hele tijd.

Dat is maar voor 50% waar.
Het gezeik van Hein heeft niets met D66 te maken.

Als ik de absurde schijnheiligheid van Hein aanval heeft dat met D66
te maken, want Hein matigt zich een oordeel over leden van die partij
aan terwijl hij zelf in hoge mate lijdt aan wat hij de bestuurders
van die partij verwijt.

Erik vdMb