Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Sat Mar 17 22:42:34 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 16-mrt-2007, at 17:56, Hein v Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Intelligente bijdrage, vladimir, héél lucide.

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat je er prat op gaat een bereisde
Roel te zijn Heintje Davids.
Maar ergens prat op gaan heeft geen enkele betekenis.
Dat is allemaal verexternaliseerd minderwaardigheidscomplex.
Alleen heel erg domme mensen denken dat ze enige autoriteit kunnen
ontlenen aan het feit dat ze gereisd hebben of hebben gestudeerd.

Erik vdMb