Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Sat Mar 17 22:26:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 17-mrt-2007, at 10:15, Hein van Meeteren wrote:

> Ik dacht dat er maar één iemand op deze ljst zich bediende van
> zulke tactieken, maar ik merk de laatste tijd dat de lijst
> behoorlijk is geinfecteerd.

Klopt Hein, je hebt school gemaakt.

(Jij bent toch die halvegare die destijds Henk Vreekamp toeblafte
'wie stelt moet bewijzen: bewijs!', terwijl je zelf steevast de
bewijslast voor je gebral ontduikt en je bovendien de deur met een
knal achter je dichtslaat elke keer als een ander je op je
schijnheilige gedrag wijst?)

Erik vdMb

*) https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?
A2=ind0211&L=d66&P=R37353&I=-3