Klaar voor de klim (Conceptnota D66-partijbestuur)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Mar 16 08:48:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is dat niet wat laat?
Stappen en zo, je weet wel!!!!!! Kan me ook niet schelen als men toch niet
wil, althans eerder. We moeten leven zoals men graag wil, vooral liberaal en
niks sociaal.
Niks meer roken, niks meer drinken, enzovoort.
Iedereen moet de kansen grijpen, roept men, en als je de kansen niet hebt?
Bijvoorbeeld met een WAO-vlekje solliceteren. Geeft niet schijnbaar, we
keuren je toch wel goed. Ouder dan 40 of 45, op een uitzendbureau schrijft
men je niet eens in of zogenaamd, men doet er niks mee of men kan niet
anders.
Van 24 naar 2 of 3 zeteltes, dan ga je goed.
Leve de EU. De schilder mag niet meer op de ladder staan, we mogen zwaarder
vuurwerk inporteren.
Wat zei een bestuur? We zien de plaatselijke afdelingen maar als slapende
afdelingen, aldus de voorzitter destijds.
Misschien nu wel, maar eerst zien dan geloven.

Ger