Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Fri Mar 16 07:53:04 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 16-mrt-2007, at 1:02, Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Welja, omdat ik een andere mening heb.

Dat zegt Frits toch helemaal niet Hein.

> Prima.

Stropop.

> Een nandere mening is altijd lastig, he.

Hou eens op met dat agressieve geblaat s.v.p.

> Maar onthoud één ding: mijn agumenten hebben niets met homo's te
> maken.

O, mooi is dat.
Dus jij hebt geen respect voor homo's, begrijp ik?

(Ik kan ook stropopperen hoor.)

> Maar alles met respect voor andere culturen, andere meningen en
> andere zienwijzen dan de onze.

Ik denk dat je geblaat vooral veel heeft te maken met je wens om jezelf
te zien als geniale alles beter wetende en beter begrijpende man.
Verexternaliseerd minderwaardigheidscomplex, kortom.

Erik vdMb