Saba en Sint Eustatius: geen homohuwelijk

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Mar 15 22:48:58 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik denk dat onze Antilliaanse broeders en zusters bang zijn voor
> homo-toerisme en een daaraan gekoppelde romantische tropische trouwpartij,
Zou jj daar niet bang voor zijn? Een lading relnichten masaal uit een
boeing 737 zien huppelen en bezit nemen van je rustige tropische eiland?
Al je stranden, waar je gewend bent rustig van je caipirinha te
genieten, ineens bezet zien worden door een menigte van gay-paradisten?
Een nighmare, zeg ik je, een nightmare voor de gewone Antilliaan.
> welk gerucht dan andere toeristen wegjaagt. Wat ze met roomse
> knapenschenners zullen doen, blijft waarschijnlijk voorlopig nog onder
> het kruis. Schijnheiligheid lijkt soms een basisbestanddeel van
> religie...
En van onze sociaal liberalen. Of durf je te beweren dat
schijnheiligheid GEEN bestanddeel is van het Pechtoldiaanse nieuwe D66?
> Met dank aan de roomse paters en de hosanna pentacostalisten.
En de fundi-humanisten, opmarchererende relnichten en plaggenhutbewoners
die eindelijk hun wraak ruiken.