Saba en Sint Eustatius: geen homohuwelijk

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Mar 15 21:51:21 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat onze Antilliaanse broeders en zusters bang zijn voor
homo-toerisme en een daaraan gekoppelde romantische tropische trouwpartij,
welk gerucht dan andere toeristen wegjaagt. Wat ze met roomse
knapenschenners zullen doen, blijft waarschijnlijk voorlopig nog onder het
kruis. Schijnheiligheid lijkt soms een basisbestanddeel van religie...
Met dank aan de roomse paters en de hosanna pentacostalisten.
hv,u
-----