Piggelmee's ultieme wens

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Mar 14 19:47:03 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-A heeft in zoverre gelijk dat de scholen hierin helemaal geen
taak hebben, en zeker niet een door de politiek gestuurde. Hoe meer de
overheid een soort liberaal paternalisme gaat vertonen richting
(openbare) scholen, hoe meer behoefte er zal zijn (komen) voor
alternatieve (religieus ppaternalistische) scholen, hoe verder we van
een tolerante samenleving verwijderd raken...

Groeten,
Mark Giebels