Piggelmee's ultieme wens

Wed Mar 14 16:03:58 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Wie op school merkt homo te zijn, behoeft info, wie dat niet is, moet
>niet met info, die tegen de eigen ontwikkeling ingaat en de boel in het
>ergste geval op z'n kop zet, lastig gevallen worden.

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>En wat moeten homo's en lesbo's dan met al die hetero-oinfo, die hun
>natuurlijke ontwikkeling remt?

 Gebeurt dat dan op school ?

>Alle info geven waar ieder zelf uit kan halen wat hem en haar raakt is
>de enige liberale oplossing,

 Men hoeft niets te geven. Als het er maar is voor wie info behoeft.

 Overigens: het gaat mij om dat eindeloze gezeik over dit onderwerp door
 D66. Niet over wat normaal zou zijn - of juist weer niet. D66 moet nu
 eindelijk eens ophouden met dat homogedoe - D66 is niet opgericht om de
 homoproblematiek wereldwijd aan te kaarten. Mogen mensen die *geen homo
 zijn* ook nog iets aan D66 hebben ? Er zijn echt wel andere dingen die
 spelen.