Verwildering stuwt PVV naar 17 zetels

Wed Mar 14 01:11:05 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ben benieuwd waarom die Cubaan hier nooit terug zou willen komen,
wat jij ervan weet, ken gelijke slechte ervaringen
van vele vele buitenlandse vrienden en kennissen,
schrik zelf ook altijd weer als ik terugkeer,
van de agressie, onverschilligheid, lompheid,
gebrek aan glimlachen etc etc.
Gelukkig zijn er uitzonderingen, die verkies ik ook.
Maar buitenlanders komen er moeilijk tussen.

Wat ik, in antwoord op jouw vraag, bedoelde,
is dat we als land niet behulpzaam zijn
mensen hier te laten integreren, de taal leren,
hun diploma's te laten erkennen enzovoort...
Buitenlanders voelen zich nauwelijks welkom.
Uitzondering: bedrijven die hen opnemen en bijstaan.

Fritz van Rikxoort