Verwildering stuwt PVV naar 17 zetels

Mon Mar 12 23:43:09 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We zijn het hier in grote lijnen eens kennelijk,

In de VS dat veel groter is en dus onvergelijkbaar (schaal EU waar NL
als het ware een deelstaat is) is een veel positievere immigratie, men
integreert razendsnel als Amerikaan (Europeaan is vergelijkbaar). Staten
en steden hebben hun eigen mix aan bevolkingsfakomsten, karakter, maar
anders dan landen hier, er zijn daar immers vaker meer afkomsten door
immigratie al van eeuwen. Maar ondanks de verschillen in geschiedenis en
schaal e.d. is wel degelijk te leren van e.e.a.

Fritz van Rikxoort