Klink wil al in 2008 een algemeen rookverbod in de horeca

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Mar 12 10:03:06 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De eerste zijn er al tot mijn verbazing. Nee dan bedoel ik eens een keer
niet alleen de randstad.
Afspraken om het rookverbod voor te zijn en illegale kroegen. Geen accijzen
meer betalen en men wil dat schijnbaar.
Nogal wat Duitse streekgebonden betaalmiddelen, let op, hier komen ze ook
aanwaaien. Ietsje meer werk op de polis maar de schilder mag dadelijk weer
op de ladder staan, zwaarder vuurwerk mag al ingevoerd worden.
Ga maar even door, de mensen zijn het betuttel zat of raken het zat, net
zoals hetgeen van onze nat. regering afkomt. Men wil verbieden dat we nog
roken, wat drinken, te vet eten, enzovoort. Meer betalen omdat we te duur
worden en langer moeten werken dus.
Dat we juist goedkoper worden komt ter sprake door wat eerder te sterven
door een versleten of ziek lijf. Minder WAO, minder pensioen, minder gebruik
van de zorg, ga zo maar door.
Mensen zijn de euro en het betuttel zat en men gaat er achter komen. (let op
de stakingen).
Steeds meer valt er van de vrachtwagen af, illegaal de diepvries vullen elke
2 of 4 weken. Steeds minder legale DVD's kopen en de doosjes, men kopieert
ze zelf wel. Ze hebben groot gelijk hoor. Zo goed als je kan de boel
bedonderen.
1 Of 2 procent verhoging van je noodgewongen uitkering terwijl je
ziektekosten met 8% stijgen en niet vergeten je energiekosten.Verplicht aan
betalen en reklame maken.
Men vervalt weer in het oude stramien, deed men al, minder belastinginkomen
dus die moeten omhoog i.p.v.de mensen moeten wat meer kunnen uitgeven.
Natuurlijk moeten niet-rokers net zo vrolijk naar een cafe kunnen, maar net
zo vrolijk als rokers. Waar bemoeit de EU en de regering zich toch mee?
De barman mag straks niet meedrinkem met zijn klanten? Drinkt hij toch van
zichzelf, EU-domheid.
Tenzij hij of zij betaald mag hij langer openblijven, anders niet, geef mij
het verschil maar eens aan, de politie is toch de hele nacht op stap, denkt
men.

Welke politeke partij ook de meerderheid hebben of heeft het gaat alleen
maar over geld, net zoals de hele maatschappij tegenwoordig in elkaar zit.
Nu komen diverse partijen weer, nu oppostie, met zie je wel. Ze hadden het
niet anders of nog erger gedaan.

Ik ben even weggeweest ivm met de computer maar heb de meeste maar gedelete,
niks gemist dus anders dan Wilders omhoog jagen in de peilingen en
en een hoop gejammer over AHA. We zijn langzamerhand bezorgder over
buitenlandse WW-ers dan over die we zelf hebben. Kijk eens wat ik als
minister heb gedaan is belangrijker als de mensen waarvoor ze zitten en D66
deed er vlot aan mee, ook erg liberaal dus.
Dat was niet met ik bedoelde met stap een en twee, maar daar komen ze nog
wel eens achter, zie de peilingen van afgelopen tijd. Is vrijheid ook
werknemer zijn of moet men perse ondernemers worden, of Pool, Tjech of weet
ik wat, als je maar niet uit Nederland komt, zeker niet men eenWAO-vlekje?
Ik ben er steeds erg tegenstander van misbruik geweest, nodig is nodig, maar
het verschil tussen normale WW-ers en mensen uit de politiek is wel heel erg
groot.Ja maar die geven een luxe baan op. Voor een klein deel wel ja, maar
de meesten gaan er vlot op vooruit. Geen premie betalen maar wel vangen.
Misschien die 4 jaar lang en wie weet, je hebt of wat anders of je gaat er
weer voor. Zo kom je werkzame leven ook door. Je hoort mij niet zeggen
allemaal hoor maar voor een groot deel...............................

Maar och, blijven lachen, zolang je de mogelijkheid hebt ervan de
profiteren, men vraagt er toch om, of niet soms?
120.000 Wordt al 170.000 mensen volgens de prognose dit jaar. Vindt je het
gek, en worden er steeds meer die dit k*tland verlaten wat alleen maar wil
plukken van de mensen.

Ger