(Muijz-Meet) Re: Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Sun Mar 11 12:18:41 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11-mrt-2007, at 11:43, Hein v Meeteren wrote:

> M'n beste meneer.

Zeg het eens, moreel defecte D66-clown?

> Iemand aangeven bij de autoriteiten,

Dat is toch wat jij hebt gedaan, niet?

>  een vent en doe een aangifte of start een civiele procedure.

Wat let je eigenlijk?

> Beetje hetzen bij een partijleiding

Nooit gedaan; ik heb Pechtold gewezen op het juridische risico dat
D66 liep door jouw smadelijke en/of lasterlijke aantijgingen te laten
staan op een door D66 geredigeerde website.
Met Dittrich heb ik besproken of je getier over 'stalken' terecht was.

> ...wat een miezerig gedoe.

Naar de psychiater dus, en ophouden de lijst lastig te vallen met je
aberaties.

Erik vdMb