(Muijz-Meet) Re: Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Hein v Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 11 11:43:17 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

M'n beste meneer. Iemand aangeven bij de autoriteiten, bij z'n baas, bij de bezettende macht, da's toch 'cht iets anders dan een juridische aangifte wegens stalking en/of smaad. Ik zou zeggen: ipv naar pechtols en dittrichs te bellen...wee
 een vent en doe een aangifte of start een civiele procedure.
Beetje hetzen bij een partijleiding...wat een miezerig gedoe.