Standpunt.nl: Wilders verrijkt politieke debat

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sat Mar 10 07:00:53 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik eerder,
>
>  Opmerkelijk: de gast was het daarmee eens.

Ik ook. Jeltje is kennelijk gewend om vorm en inhoud goed
gescheiden te houden.  De nieuwe voorzitter faalt nog regelmatig.
Zegt ijskoud dat er geen vraag is gesteld, terwijl die wel degelijk
zo is op te pakken.

>  Ik heb zelf weliswaar 'Oneens' gestemd - maar zie het eerder als een
>  bevestiging van datgene dat ik eerder deze week opmerkte. Wilders
>  mag dan afgeserveerd zijn in de Kamer, gisteren - degenen die
>  ongelijk hadden, waren toch echt degenen die tegen Wilders ingingen.

Absoluut. Die waren meer bezig met de spoken in het eigen hoofd dan
met het onderwerp dat ter bespreking lag.

>  En ze gaan tegen Wilders in om niet bezig te hoeven zijn met het
>  immi- gratie-vraagstuk.

Ze hebben er geen antwoord op? Of ze hebben het wel maar willen er niet aan?

 > Oftewel: gisteren is de problematiek weer een
>  tandje versterkt in plaats van opgelost.

Weet ik nog niet. Als men alsnog snel tot inzicht(en) komt ?

>  De politiek begint steeds problematischer te worden.

Het debat was afschuwelijk voorbeeldje van hoe het niet moet.
Heb je niet een tooltje waarmee de echte argumenten eruit zijn te filteren?

Adviesfunctie van het lid Arib
<http://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/verslagen/plenaire_vergadering_8_maart_2007.jsp#id2>

Henk Elegeert